Arkadaşlar merhabalar,
GT 250 r motorsikletime yağ almak için yağ bayisine gittim envai marka ve çeşit yağ satisi yapan bayi bana katalog tavsiye edileni castrol power 10 40 yerine
Elfin direk fransadan gelen 10 60 modelini kullanmami tavsiye etti israrla kaliteli olduğunu vurguladı sorum su...