yeni motor ehliyeti aldım.yeni motor almayı düşünüyorum.ama kararsızım.Hoda cb 125 güzel görünüşlü bir motor ama çok fazla şikayet var.titreşim çok, arka amörtisör sert ve uzun yola gelmez gibi yorumlar okudum.Sym 125 de güzel motor.Hem dayanıklı hem konforlu diyorlar.Ama Hondadan da...