Arama sonuçlarınız

  1. H

    Yeni motor aldım.Rodajı nasıl tamamlanır

    Arkadaşlar yeni 0 (sıfır) vitesli motosiklet aldım.Rodajı açılıncaya kadar nasıl kullanmalıyım 50 km'yi geçmemem gerekiyormuş.Kullanırken vites devirlerini tam olarak aldırmalı mıyım. Yani vites değiştirirken motoru bağırtmam mı gerekiyor.
  2. H

    Honda 125 cb mi yoksa Sym xs 125 mi

    Arkadaşlar bu ikisinden hangisini tercih etmeliyim.lütfen daha fazla yardım.İlk motorum olacak.Aldığım zaman pişman olmak istemiyorum
  3. H

    SYM alsam pişman olurmuyum

    yeni motor ehliyeti aldım.yeni motor almayı düşünüyorum.ama kararsızım.Hoda cb 125 güzel görünüşlü bir motor ama çok fazla şikayet var.titreşim çok, arka amörtisör sert ve uzun yola gelmez gibi yorumlar okudum.Sym 125 de güzel motor.Hem dayanıklı hem konforlu diyorlar.Ama Hondadan da...
  4. H

    yeni motor alıyorum lütfen yardım

    arkadaşlar yeni motor almayı düşünüyorum.Honda 125 cb mi yoksa sym xs 125 mi.Sym'yi çok övüyorlar.Honda da kaliteli ama çok fazla şikayet okudum.o yüzden biraz soğudum.İlk motorum olacak.yanlış bir seçim yapmak istiyorum acil yardıma ihtiyacım var.görüşlerinizi bekliyorum. :)
Üst