Arama sonuçlarınız

  1. M

    Kötü bir kazaya tanık oldum..

    Bugün minibüsle biyerden geliyordum.camdan yolu izliyorum tabi bu arada.yolda seyir halnde bir ninja 300 dikkatimi çekti.yeni bir model olduğu için onu izliyordum.bizim solumzdan en sol şeritten gidiyordu hızıda en fazla 60 felandı.o ara kucağında bebek olan bir kadın sağına bakmadan karşıya...
  2. M

    Küçük bir sorunum var

    Arkadaşlar nasıl olduysa pet şişeyle motorsikletime benzin koyarken yanlışlıkla pet şişenin kapağını deponun içine düşürdüm. acaba bi zararı olurmu ve nasıl çıkarabilirim??
  3. M

    Herkeze selamlar

    :)Herkeze selamlar ,Yaşım 18 Mersinliyim, aranıza yeni katıldım 3 4 aydır takp edyrdm forumu üye olmak bugüne nasipmiş.

Yeni mesajlar

Üst