Arama sonuçlarınız

  1. Q

    selam dostlar :)

    Aslında uzun zamandır takip ediyorum forumu, ama üye olup da yazamadım bir türlü. 4 yıldır motorum var, 1 yıldır da CBF 600 kullanıyorum. Koruma ekipmanlarım olmadan asla motora binmem. Motosiklet kullanmak bir araç kullanmanın çok ötesinde birşey diye düşünüyorum, beynen buna hazırlanmak...

Yeni mesajlar

Üst