Aslında uzun zamandır takip ediyorum forumu, ama üye olup da yazamadım bir türlü. 4 yıldır motorum var, 1 yıldır da CBF 600 kullanıyorum. Koruma ekipmanlarım olmadan asla motora binmem.
Motosiklet kullanmak bir araç kullanmanın çok ötesinde birşey diye düşünüyorum, beynen buna hazırlanmak...