Arama sonuçlarınız

  1. M

    viteste giderken gazı bıraktığımda gelen ses

    Arkadaşlar merhaba, YArdımcı olursanız sevinirim sorunum şu; Mondial xtreme x kullanıcısıyım 3000km yaptım şimdiye dek.motor ısındıktan sonra viteste giderken gazı kestiğimde tık tık tık diye ses geliyor ama egsozda değil tam selenin altından karbratör taraflarında yani orada biyerde.boşta gaz...

Yeni mesajlar

Üst