Arkadaşlar merhaba,
YArdımcı olursanız sevinirim sorunum şu;
Mondial xtreme x kullanıcısıyım 3000km yaptım şimdiye dek.motor ısındıktan sonra viteste giderken gazı kestiğimde tık tık tık diye ses geliyor ama egsozda değil tam selenin altından karbratör taraflarında yani orada biyerde.boşta gaz...