Arama sonuçlarınız

  1. ylmzucr

    merhaba

    öncelikle merhaba kardeşlerim abilerim :) ben Yılmaz İstanbul'dan katılıyorum aranıza , forumu 2 aydır takip ediyorum fakat üyelik işleriyle pek uğraşmıyordum. şubatta ehliyeti aldıktan sonra motosiklet alacağım ve tam olarak bi MT ci olacağım bende aranıza kabul ederseniz :cherry:
  2. ylmzucr

    Megelli 125r

    Öncelikle merhaba aranıza yeni katılıyorum uzun süredir forumu takip ediyorum , malum yaştan dolayı motosiklet alamıyorum ama şubat 2012 de ehliyet alacağım. Herkeste mi olmuştur sadece bende mi bilmiyorum ama baya bi heyecan var :cherry: honda güvenli sürüş 1 eğitimine de katılacağım. cbr...

Yeni mesajlar

Üst