Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Selam abilerim, ablalarım Bazılarınız içinde amcalarım :mrgreen: ;
Ben 3 ocak 1997 doğumluyum ehliyet ne zaman alabilirim? (A2)
Benim hesaplamalarıma göre 4 Ocak 2014 den itibaren almaya hak kazanıyorum doğrumu dur ?
Not...
Öncelikle Herkese Merhaba
Haftasonu motorsiklet pazarına gidip motosikletlere bakıcam hobi amaçlı haftasonları 1 gün binmek için uygun bişeye bakıcam. ilk olarak mobilet ve yahut uygun bir scooter alabilirim.(hiç tecrübem yok diye bunlara yöneliyorum ilk etabda)
Alırken nelere dikkat...
Öncelikle herkese selamlar kısaca kendimi tanıtayım;
yaşım; 15 :salut:
motorsiklet; henüz yok ama ehliyete kadar dayanabileceğimi sanmıyorum:pale:
12 yaşından beri motorsiklete merakım var ama artık aşka dönüşdü nerdeyse bir heves değil emin oldun 1 ay önce 10 dk mobilet kullandım hayatımdaki...