Arama sonuçlarınız

  1. CrossMax

    [ Bursa Cross / Of Road Kullanıcıları İçeri ]

    Merhabalar . Ben Cihan Bursada Oturuyorum Ve yeni Cross aldım Ama Gezintiler tek başına Zevk vermiyor Kendime Dost arkadaş arıyorum var mıdır bana Dostluk edicek :silent: Ederiz kardeşim diyenler varsa Msn adresini vea Cep Telefonunu bırakabilir ordan ulaşabilirim . [email protected]...
  2. CrossMax

    [ Zealsun ] Nasıl Bir Markadır ? Görüşleriniz Lütfen İçeri

    Selamun Aleykum Orta Bütceli Bir Biniciyim İlk Defa Cross tarzına binicem ve Amacım Hoplamak Zıplamak deil Sadece Dik Rampalardan Beni Çıkartsın Bogulmasın Yarı Yolda beni bırakmasın Dağ Gezintileri için Alıcagım Cross u Fakat Zealsun Markasında bana uyqun bir Motor buldum bana uygun mu bilinmez...

Yeni mesajlar

Üst