Arama sonuçlarınız

  1. escobar_2010

    2009 model CBF1000

    Selam, motorumu ekonomik sıkıntıdan dolayı satmayı düşünüyorum. sahibindende yok.2. sahibiyim. 7 bin km bu sene uzun yolda yapılmıştır. 10.500 km de bakıma girmiştir. 2009 - 11 bin de. çizik bile yok bakımlı.siyah renk. tur camı, koruma demiri, orta sehpa, usb girişi(tel şarjı vs için) . hepco 3...
  2. escobar_2010

    Mototaş a teşekkürler

    Merhaba arkadaşlar. 2 hafta evel mototaş kızıltopraktan dainese air mont aldım. aldığımın ertesi sabahı da kuşadasına yola çıktım. Hemen yola çıktığım için montu fazlaca deneme şansım olmadı. Susurlukda molada montu giyerken fermuarını bir hayli zorlanarak kapadım. Günler geçtikçe fermuar iyice...
  3. escobar_2010

    KAdıköy'den K@@N

    Herkese merhaba, 78 Mersin doğumlu olup, İstanbul Kadıköy de ikametteyim. Bilgisayar ortamında 3 boyutlu görselleştirmeciyim. Her sene motorumu değiştirme huyum vardır. Bu seneki partnerim 2009 CBF1000. :cat:

Yeni mesajlar

Üst