Selam, motorumu ekonomik sıkıntıdan dolayı satmayı düşünüyorum. sahibindende yok.2. sahibiyim. 7 bin km bu sene uzun yolda yapılmıştır. 10.500 km de bakıma girmiştir. 2009 - 11 bin de. çizik bile yok bakımlı.siyah renk. tur camı, koruma demiri, orta sehpa, usb girişi(tel şarjı vs için) . hepco 3...