Merhaba arkadaşlar 1 hafta sonra alıcam bu motoru ve ilk vitesli tecrübem olucak :) ve ne yakar merakediyorum belki bana içinizden kızanlar olucak kardeşim dragstar alıyorsun yakıt soruyorsun diye ama merakediyorum şimdiden bilgilendirdiğiniz için teşekkürederim.