Merhaba arkadaşlar.İki gün önce temizlemek için karbüratörü söktüm.Ve hava ayar vidasının çok sıkı olduğunu farkettim.
Gevşetmeye çalıştım ama sıkışmış zorlayınca sıkılanıyor ama gevşemiyor.Gevşetmeye zorlayınca olduğu yerde dönüyor.
Ayrıca vida çok sağlam değil zorlayınca kafası bozuluyor...:)...