Arama sonuçlarınız

  1. O

    Sağ bilek mahvoldu

    Arkadaşlar merhaba, 1 senelik CBF150 tecrübemden sonra pazartesi Kawasaki ER-5'e terfi ettim. Her şey çok güzel, fakat sağ ayağım mahvoldu. Frenin üzerinde tutuş şekli gereği parmak uçları yukarı baskı kurmak zorunda kalıyor. Dolayısıyla bileğin üst tarafı çok ağrı yaptı. Hepi topu 200 km yol...
  2. O

    Kawa ER5

    Merhaba, Uzun zamandır bu forumu ilgiyle takip ediyorum. Böyle bir oluşuma sahip olduğumuz için çok şanslıyız. Neyse derdime geçeyim: 1 yıldır motosiklet kullanıcısıyım. Başlangıç motoru olarak CBF150 kullandım. Yeni sezona girerken hem özgüvenim yerime geldi, hem de finansal açıdan biraz...
Üst