Merhaba,
Uzun zamandır bu forumu ilgiyle takip ediyorum. Böyle bir oluşuma sahip olduğumuz için çok şanslıyız.
Neyse derdime geçeyim:
1 yıldır motosiklet kullanıcısıyım. Başlangıç motoru olarak CBF150 kullandım. Yeni sezona girerken hem özgüvenim yerime geldi, hem de finansal açıdan biraz...