30 bin civarı km yapmış, 3 yıl kadar 650 cc enduro ve naked, 3 yıl kadar da 125 ve 250 cc scooter ve cross kullanmış bir motor sürücüsüyüm. Şu an 125 cc güzel bir motorum var. Yıllık kullanımımın yarıdan fazlası şehir içinde arabaların arasında falan geçiyor. Yaz döneminde de uzun turlar atmaya...