Arama sonuçlarınız

  1. DoğukanDemir

    Custom,Cruiser ve Enjeksiyon ??

    Arkadaşlar klasik motor anlayışında enjeksiyon biraz tuaf kaçmamış mı? Yeni ürtilen klasik tarz motorsikletlerin neredeyse çoğu enjeksiyona geçmiş. Vtx 1300 bile. Tamam yakıt tasarrufu açısından güzel de cruiser,custom denilince yeri göğü inleten ben burdayım diyen motorlar akla gelir. Bu...
  2. DoğukanDemir

    Yeni başlıyorum ama Honda vtx 1300 e aşık odum

    Arkadaşlar uzun zamandır bir motor almayı düşünüyordum. 250 lik mondial veya ramzey tipi bir şey düşünüyordum fakat geçenlerde honda vtx1300 ü gördüm nutkum tutuldu. o ses o endam deli oldum.o günden beri o motoru düşünüyorum. Ama yeni başlayacağım için kuşkularım var. Daha önce az çok mobilet...

Yeni mesajlar

Üst