Arama sonuçlarınız

  1. nunchaku

    mobilet aşkı :D

    merhaba arkadaşlar 13.5 yaşındayım ve 49 cc bir mobiletim var 49 cc olması ehliyet gerek duyulmadığı ve plakası olmadığı için rahat :D hani sizin motosiklet aşkınız varya benimde mobilet aşkım var :D yani şimdilik :D ilerde ehliyet aldığımda maxi scooter almayı düşünüyorum hepinize kazasız...
  2. nunchaku

    mobilet ehliyeti almak için yaş kaç olması lazım

    arkadaşlar mobilet ehlieti almak için yaşın kaç olması lazım
Üst