Herkese selam...
Aslında siteye kayıt oluş tarihim 2 seneyi aştı.Bu dönemde genelde forumu okumayı seçtim diyebilirim.Bu sene üniversiteden mezun oluyorum(uzatmalı bir mezun :) Biraz imkansızlıklar,biraz da ailemin karşı çıkması sebebiyle hala motor sahibi olamadım.Ama hasret artık sona...