selam arkadaşlar..yeni motosiklet sevdalısı olmuş birisiyim tecrübem azdır!! yaklaşık 1 haftadır motosiklet modellerini araştırıyorum ve tarzımı sonunda belirledim enduro modelinde karar kıldım..resmen tutuldum makinaların duruşuna!!boyumunda 1,81 olmasıyla birlikte bana uygundur diye...