Merhabalar,Benim bi sorunum var birkaç haftaya kadar motor alıcamda belki yarı otomatik alırım diye düşünüyorum fakat bu tip motorların vitesleri hakkında bilgi eksikliğim var.normalde 1 aşağı,boş 1 ile 2 arasında diğerleride üstte oluyor fakat yarı otomatiklerde boş nerede ve vites burun la mı...