Öncelikle herkese merhaba...
Geceyarısı, hayalini kurduğum motorlara tek tek bakıp "Acaba ne yapsam? Şimdi param yok belki babamı kandırırsam ne alsam??" diye sızlanırken pc başında, sizlerle tanışmak nasip oldu:) Arkadaşlar ben son bir kaç ay içinde iyice çileden çıktım şu motorsiklet...