Selam arkadaşlar ,sabah çalıştığım semtte şirkete doğru yürürken bir fastfood restaurantında ''a-2 ehliyetli eleman aranıyor ''ilanını gördüm ,gittim şartları öğrendim ve buraya yazıyorum ihtiyacı olan olabilir ,malum devir işsizlik devri
ilgilenenlere
700 tl maaş + sigorta + yol parası...