Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
arkadaşlar 125cc lik vitesli motorumla hafif kasislerde bile ön takımından küt diye ses geliyor.yağının az olduğunu söylediler nasıl bir yağve nekadar koymalıyım.şimdiden ilginize teşekkürler :pr:
eliimde 125 cc rialli marka motorum var. denki marka karbüratörüm var.hava ayarları nasıl yapılır yardım ederseniz sevinirim.3500km de daha hiç ayar yapılmadı.şimdiden ilginize teşekkürler