Sevgili arkadaşlar ve büyüklerim biraz formal bir mesaj atacağım için özür dilerim aranızda yeniyim :)
Uzun zamandır motor almayı düşünüyordum fakat öğrenci olduğum için peşin para bulamıyorum (evet kredi kartım da yok :) ) ama arkadaşımın şirketinde freelance tasarımcı olarak gelir de...