Merhaba,
Forumlara adettir, ilk mesajımı tanışmak için atıyorum. Ben "kibrit". Kendim çabuk parlar çabuk sönerim ama tutuşturduğum yerde zor sönen yangınlar çıkarırım. :bounce: (iyi huyluyumdur, kimse alınmasın) :wiinkk: Başka bir motosiklet sitesine de üyeyim ama zaman zaman ara sıra bu...