arkadaşlar selam
geçenlerde motorun yagını degiştirirken karterdeki yag tıpasını açtım tıpa mıknatıslı oldugundan bir sürü demir talaşı yapışmış bu durum bana anormal geldi birde sizin fikrinizi almak istedim bu olay normal midir anormal mi
:cyclopsan