Arama sonuçlarınız

  1. K

    Dealim S2 250

    Arkadaşlar Selam Uzun Araştirmalarim Sonucunda Performans Ve Fiyat Olarak Dealim S2 250 Almaya Karar Verdim Bu Motoru Kullanan Arkadaşlar Veya Bu Motorla Ilgili Bilgisi Olan Arkadaşlarin Bana Yardimci Olmasini Rica Ediyorum
  2. K

    Fikirlerinize Ihtiyacim Var

    Arkadaşlar Herkeze Selam Daha önce Bisan Senatör Ile Ilgili Bir Konu Açmiştim Oraya Yorumlara Katilan Katilmayan Herkeze Teşekkür Ederim .ben Daha Motorsiklet Alamadim Sizin Yardimlariniza Ihtiyacim Var Ben Maxiscooter Istiyorum.önceleri Bunun Için 2,500-3,000 Ytl Para Ayirmiştim Ama Bu...
  3. K

    motorsiklet almak istiyorum

    Arkadaşlar herkese selam.Aranıza yeni katıldım benim bir derdim var ben bır motorsiklet almayı düşünüyorum düşündüğüm modellerde mondialin zat 150;asya motorun 150 lik gene t 1 modeli ;bisan senatör 150 lik yada bunlara benzer sizin tavsiye edeceğiniz baska modeller varsa onlarıda...
Üst