arkadaşlar selamlar, uzun zamandır bu forumları takip ediyorum ve bugün üye olup yazmaya karar verdim. ben de çin malı bir cruiser almayı düşünüyorum bu yaz fakat aklıma bir soru takıldı... benim boyum 2 metre ve 105 kiloyum. yani "zebellah gibi" diye, "insan azmanı" diye tabir edilen cinslerden...