Arkadaslar bu forumdan sayenizde bayağı şey ögrendim.Klasik bir soru olacak ama tecrübelerinizle yardımcı olabileceğinizi düşünüyorum.Ben bir bankada çalışıyorum ve günde 30-40 km ve 3-4 saatim yolda geçiyor.Hem bu sorunuma care bulmak açısından hem de bir saplantı haline gelen motor tutkumu...