Merhaba arkadaslar,
Gecen konusu oldu,ama o zaman uye degildim yazamadim.
Neymis efendim,nc750 sadede is amacliymis,heyecan yokmus,eglence yokmus.2 tonluk suv lar onu solluyormus falan.
Dalga gecildi,gordum bunlari.
Simdi,bastan soyleyim.Motorunuz 150 beygir diye herşeyi sizin bildiginizi...