Arkadaşlar selamlar, motosikletimin orjinal egzozundan fazla ses çıkıyor gerekçesiyle sadece uzaktan duydukları ses ile çevrilip ceza yedim.Egzozun ucundaki 3 vida ile tutturulan susturucusu yoktu motorumun ancak ne ölçüm yapıldı nede gelip yakından dinlenildi ses 1002tl ceza yedim.İtiraz etsem...