Arkadaşlar herkese selamlar, motosiklete başlamayı düşünüyorum ama bazı şeyler gözümü korkutuyor. Sizin de yorumlarınızı duymak isterim.
Öncelikle yaklaşık 10 senedir araba ehliyetim var, motosikleti küçük kasabalarda ehliyetsiz olarak keyfine kullandım. Geçtiğimiz 1 senede motosiklet hevesim...