Cg tip motor ile cafe racer'a cevirmek istiyorum.Cg yada düz depo adı ile bilinen motorlarda çok seçenek var gibi duryor.Açıkçası benim kafam kanuni bs 125 e yatti.Fiyat uygun yani neden olmasın dedim. Sonrasında bir kaç shoplama yaptım.Sizce cafe racer sınıfına girebilir mi ?
Göze nasıl...