Antalyada oturup,15 yaşında bir lise öğrencisiyim. Uzun süredir motosiklet.net platformunu takip etmekteyim. Öncelikle lütfen önyargılı olanlar önyargısını kaldırsın.
Bu konuda ailemi ehliyet almaya,ardından motorumu almaya ikna etme sürecimi tek tek yazacağim. Kısaca uzun bir dönem olacak...