Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
selamlar
3 aydır falan rks 150 kullandım
yaklaşık 2000km yaptım
şimdi bunu satacağım ve doğru dürüst bir motor alacağım
aklımda iki seçenek var birisi mt-25 diğeri cbr250
ikisi de birbirinden alakasız motor evet
aslında mt-25 en çok istediğim motordu ancak alırsam bayiden 2016 modelini...
arkadaşlar bugün bu kaskı aldım
evde deniyorum şimdi 10 dakika falan takınca alın bölgem kızarıyor hatta oradaki pedin izi çıkıyor
onun haricinde kask kafama tam oturuyor arkası falan rahat
sizce bu genişlermi yoksa küçükmü olmuş?
herkese selam motorcu dostlar
aranızda yeniyim konuyu yanlış yere açtım isem kusura bakmayınız
gücüm yettiğince ekipman topluyorum ve şunlara karar verdim.
onun yerine bu olsa veya onu ben kullanıyorum ama memmun değilim dediğiniz kısacası bu ekipmanlar hakkında yorumlarınız alabilirmiyim...