Merhabalar. Öncelikle forumda yeni değilim uzun zamandır bilgilerden faydalanıyorum.
Regal Raptor 250'de şu sorunla uğraşıyorum 2 gündür :
bujilere dolayısıyla ateşleme bobinlerine kesinlikle elektirik gelmiyor , depoyu, seleleri, akü kutusunu sökerek tüm kablo hattını takip ettim , statör ve...