Arama sonuçlarınız

  1. H

    Pulsar 200ns ile ilgili 2 soru

    1. si eksoz un altında küçük bi delik var ve ordan su atıyor bu normaldi fark eden oldu mu ( delik gayet orjinal duruyor tahliye gibi ) 2. si aldığımda radyatör suyu baya azdı takviye yaptım üst limite kadar 4 gün geçti yine minimum un az üstüne düşmüş normalmidir.

Yeni mesajlar

Üst