Öncelikler herkese merabalar. Arkadaşlar motorumdaki bi arızayı sizinle paylaşmak istedim ;
motorum 2010 model hornet 600f, yüksek devirlere çıkmaması problemi yaşıyordum bi forumda arkadaşlarda gördüm ve ayaklık müşürü sonrası arıza düzeldi lakin motorsiklet son gaz ivmesinde boğuluyor ve...