Arkadaşlar merhaba,
Haziran ayı başında 2015 model Yamaha X-Max 250 alarak aranıza katıldım,
Bayram tatilinde İstanbul-Bodrum-İstanbul rotasını yapmak için yola çıktık 3 motor,
Dönüş yolunda dün sabah İzmir'de ufak bir kaza yaptım,
Viraja tek oklu tabelaya güvenerek biraz hızlı girdim, ancak...