Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
izmir pınarbaşı pistinde yapılcak olan bi drag yarışı vardı bu sezon
bu ay olduğunu hatırlıyorum da tam olarak ayın kaçındaydı?
ve kimler geliyo bu yaRIŞA?görüşelim!!
http://www.specialdefects.com/v1/embed/heart_preloader.html
mesela motorun üstünde adrenalin hat safhadayken nasıl oluyor??görmek için mouse u kalbin ortasına götür..
dostlarım cidden çok zevkli bişey sararsa deniyelim. herkes bi öncekinin sorusuna cevap veriyo, sonradan kendisi de bi soru soruyo. örnek olması için ilk soruyu ben vericem.
chooper mı?racing mi
:mrgreen: acaba diyorum büyük bir organizatör olsam ve M.Schumaer'li FERRARI F1 !!! ile Valentino Rossi'li Radbusa !!! veya Hayabusa'yı !!! :farao: piste cıkarsak olaya ilgi ve yarısın durumu nasıl olur... ??
RADBUSA HAKKINDAKİ TÜM YORUMLAR!!! GERÇİ BİZİM SOKAKLARDA GÖRMEK DAHA NASİP OLMADI UZUN SÜRTEDE OLMAZ AMA
EN AZINDAN DUYMUSSUNUZDUR
HAYABUSA RACING TEAM IN YENİ SAHESERİ....
:farao:
motor kullanmaya izlemeye hayran olmaya onun için delirmeye nasıl başladınız?yani özgürlüğü nasıl keşfettiniz iki teker üstünde?
valla ben arkadaş ortamında bi kereden bişey olmazla başladım...