Merhaba abilerim Ablalarım 16 yaşındayım 1999 doğumluğum Motorsiklet kullanmayı seviyorum tabikide ekipmanlar hatta ekipman icin motorsiklet sürüyorum diyebilirim. :D forumda yeniyim size bi sorum var yeni ehliyet yasası geliyo acaba şimdi a1 alsam 1.1.2016 da stajyer den kaçabilirmiyim. çünkü...