Merhaba arakadaşlar Keeway superlight 150 kullanıyorum ve motorumda son hafta itibari ile gaz yememe sorunu oluştu, karbüratörden şüphelendim temizledim taktım sorun devam etti, benzine su kaçmasından şüphelendim kontrol ettim yakıttada sorun yok, karbüratörde atladığım yer var mı diye tekrar...