Öncelikle merhaba. 2015 senesinde inşallah ehliyetimi alacağım. Sizlere bir sorum olcak. Ehliyeti aldığım zaman inşallah motor da alacağım. İki motor arasında kaldım. Lifan emisol ve Mondial drift. Lifan emisol un kullanıcısı az ama genel olarak yorumlar iyi.. Mondial driftin yorumlarıda aynı...