Öncelikle büyük küçük herkeze selm olsun. Kendimi tanitayim ismim samet 25 yasindayim güvenlik sistemleri üzerine bir işim var. 2008 de ilk motoruma sahip oldum. Tabi scooter oldu :) Çok şükür geçen hafta 2013 cbr 250 aldim. Araniza kabul edersinz insallah. Forumu takip ederdim ama üyelik bugüne...