Merhabalar. Geçen yıl sıfır km bir pulsar ns200 aldım. Çok şükür motordan memnunum. Motosiklete bi siteden biadil tip bi ön cam taktım. Fakat camı taktığımdan beri motosiklet yüksek hızlarda kafa sallamaya başladı. 110 ve sonrası. Baktığımda camın bi yöne 2-3 cm yatık olduğunu farkettim...