iyi günler sayın forum üyeleri.Forum sitesine yeni üye oldum ve beni aranıza kabul ettiğiniz için teşekkür ederim.Sizlere sorum şudur.Malum kış aylarında motora fazla binilmez garajda yatıyordu son 2 aydır.Garaja koyduğumda tıkır tıkır çalışıyordu.Ama bu gün çıkartığımda çalıştıramadım...