Arama sonuçlarınız

  1. M

    Fiddle 125 mi AGILITY CITY 125 mi- People S mi ne dersiniz?

    Arkadaşlar selam, bende aranıza kısa bir süre önce tipine kanarak aldığım 0 km. Asya Nostalji ile katıldım ama motora bir türlü ısınamadım:( (nostaljisi olan ve severek kullanan arkaşlar lütfen yanlış anlamsınlar) özellikle arka fren biraz fazla sıkınca hoop diye yanında bitiyor, çok iyi...

Yeni mesajlar

Üst