Arkadaşlar selam, bende aranıza kısa bir süre önce tipine kanarak aldığım 0 km. Asya Nostalji ile katıldım ama motora bir türlü ısınamadım:( (nostaljisi olan ve severek kullanan arkaşlar lütfen yanlış anlamsınlar) özellikle arka fren biraz fazla sıkınca hoop diye yanında bitiyor, çok iyi...