Arkadaşlar merhaba. Ben Okan. Bir çok kişinin yaptığı gibi siteyi pasif olarak uzun süredir takip ediyordum. Bir ay önce ilk motorumu (cbr125) aldım sonunda..:) Darısı tüm motorsuz motor sevdalılarına. Artık foruma bende dahil olmak istedim. Vaktimin önemli bir kısmını burada geçirir oldum...