Merhabalar motosiklet.net üyeleri, geçtiğimiz haftasonu ilk motorsikletimi aldım. Açık konuşmak gerekirse ne deneyimim ne de ekipmanım vardı ama deli cesareti işte:) Artık ben de bir cbf 150 kullanıcısıyım. Buradaki paylaşımlarınızdan çok şey öğreneceğimi düşünüyorum. Şimdiden herkese teşekkürler...