Merhaba arkadaşlar adım Ferhat. Çok yakında ben de bir motosiklet alıp aranıza katılacağım.
http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/154655-mct-250-kullanicilarindan-tavsiye-ve-fikir-almak-istiyorum.html Bu konuda bana yardımcı olursanız çok sevinirim