Merhaba arkadaşlar,
Motorumda bir süredir gaz almama problemi var.
Servise gittiğimde karbüratörde pislik olduğu için yapabilir dedi karbüratörü yıkadı, buji ve hava filtresini de değiştirdi ancak yine aynı sorunu yaptı.
Açıkçası artık o servise güvenemedim.
Sizce neden yapıyor bu problemi...