Cup tarzı motor alıcam.Kuzenimde Yamaha - Crypton - R var 120 ye kadar dayadık ibreyi motorda en ufak bir titreme olmadı.
Arkadaşımda Mondial 100'luk var motor 60'da titremeye başladı.Vites çok zor geçiyordu.
Tam 2 milyar param var ve Crypton - R alamayacağıma göre.Sizden tam anlamıyla güzel...